وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال
سرخط خبرها

رمزگشایی پرونده کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری در مشهد (۱۶ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۵۸۲۸
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
رمزگشایی پرونده کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری در مشهد (۱۶ اسفند ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد پرونده کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری رمزگشایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان در پی ارجاع یک برگ شکوائیه قضایی مبنی بر کلاهبرداری از یک شهروند توسط فردی ناشناس، پی‌گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد این فرد برای فعالیت اقتصادی در یکی از کشور‌های همجوار قصد انتقال ۷۵ هزار دلار از طریق یک صرافی داشته و به‌واسطه یکی از دوستان سابق به نماینده یک صرافی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی مشهد، بیان کرد: در ادامه مالباخته مبلغ ۷۵ هزار دلار را تحویل نماینده صرافی می‌دهد و قرار می‌شود صرافی کشور مقصد به محض وصول وجه، حواله دریافت را صادر کند که با توجه به تعطیلی چند ساعته صرافی کشور مقصد، نماینده صرافی به همراه همدستش متواری می‌شوند.

نگهبان تصریح کرد: پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته در بررسی‌های اولیه مشخص شد که نماینده صرافی و فرد همراهش هر دو کلاهبردار بوده و با هویت جعلی خودشان را به مالباخته معرفی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با انجام تحقیقات میدانی و انجام کار گسترده اطلاعاتی متهمان را در یکی از مناطق بولوار توس ردزنی و با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل آمده به جعل هویت و کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->